Hotellnerden
Ikke se på oss, det var hun selv som sa det…
Det er nemlig slik Christine Kausland beskriver seg selv.
– Salgsdirektør og hotellnerd. Det er meg. "What you see is what you get", starter hun.
Til å snakke bergensdialekt er hun dessuten ganske dårlig på selvskryt. For som alle andre får hun spørsmålet om hva hun er best på.
– Jeg mener jeg er ekte og jeg tror jeg er god til å raskt finne ut av kundenes behov og skreddersy løsninger de vil ha, starter hun forsiktig.
NB: Saken fortsetter under videoen.
– Kundene er ivrige
Er det utfordrende å jobbe med et hotell som ikke åpner før om halvannet år?
– Jeg synes vi allerede har klart å formidle at vi kommer, så nysgjerrigheten der ute er utrolig stor. Kundene er ivrige på å få informasjon om oss. Det er dødskult, fortsetter hun.
Det er fortsatt noen gode måneder til åpning, men som alle andre gleder hun seg til å vise frem hvor bra det blir.
– Dette blir et produkt ingen kan måle seg med. Vi skal tilby unike opplevelser her og spre glede som ikke er forventet, forteller hun entusiastisk.
– Alle skal med
«Hotellnerden» har liksom blitt varm nå. Og det er når samtalen dreier inn på viktigheten av mangfold, at hun plutselig «rapper» tidenes mest kjente norske politiske slagord.
– Mangfold betyr mye! Det er mange der ute som ikke får lov til å delta i arbeidslivet, som av forskjellige grunner blir tilsidesatt. Det å kunne si at vi tar mangfold på alvor gjør meg stolt. Det å få jobbe i et selskap med så mye varme og så mange rause prosjekter gjør at jeg gleder meg til jobb hver eneste dag. Alle skal med, sier hun og nesten hytter med neven.
Så kommer latteren.
– Ja, det der er jo egentlig noen andre sitt slagord, men det passet så bra, ler hun rått.
Se mer
Denne saken er én av rundt 70 ansatt-portretter i Clarions nye satsing #WeAreClarion. Se alle ved å søke etter emneknaggen #WeAreClarion på Facebook, Instagram eller YouTube.